Ohhh my God






Japp imorse när jag gick på tuben (notera tiden) 05.33  så satt det ett stort gäng högljudda killar
som antagligen var från "yttre" förorten och som skulle med finlandsfärjan från Värtan.

Ni som känner till mitt morgonhumör, speciellt innan morgonkaffet som jag i övrigt inte hann
och dricka på grund av för mycke snoozande vet att det här inte
är min typ av "morgonaktivitet".

När vi väl var i T-centralen så började dom vråla: 
Bira bira bira vrav dom andra vråla tillbaka hasch hasch hasch!
kl var då 06.42!

Jag suckar högt, så att dom verkligen ska se hur irreterad jag blir
pluggar därefter in lurarna i öronen och sätter på lite skön housemusik på
högsta volym! tror ni de hjälper...... NEJ det gör det inte!

När jag väl var framme på Gärdet så kom en fuskpolis (läs väktare) och haffade dom små pojkarna!
Thank you God!


Någon som har haft en bättre morgon?


Kommentarer
Postat av: Babe

Haha, fy fan. Onda ögat skulle få jobba hårt på den resan, nej jag tror nog att din morgon var värst...

2009-10-28 @ 08:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0