Good morning!


Jahopp då va det dags igen!
Missade tvättstugan imorse.. ...den där snoozefunktionen är liiiite för bra för min del, men jag tvätta igår med så de va ju inte riktigt så att det va kris.

Om ni undrar vart denna städhets kommer ifrån (ja mennar ni som känner mej vet ju att det inte är de som jag brukar föredra att göra.) så är det så att min familj är på ingång... och vi vet ju alla hur mammor är!?

Så jag garderar mej lite genom att faktiskt städa SMART VA!'

Nee ni nu frukost sen så ska jag ha ett pass på stureplan ses vi där?




Malin

Kommentarer
Postat av: Babe/ Argbiggan

Nej för faan! Nu e jag sjuk, Paulis baciller kanske... Hemma från jobbet idag men träningsväskan står packad så jag är nog snart tillbaka på banan...



Och daarling! Det där med snooze på väckarklockan är bara för töntar ;). Skönt att sova länge läänge ;)



Känns faktiskt rätt smart av dig att städa innan mamma kommer för en gångs skull :P

2009-07-31 @ 09:58:27
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0