smart?

Vänner!
Som ni vet så konverserar ju jag och Fatima dagligen, och idag va ju inget undantag!
Dock så blev det i sms-form som löd:

Malin:

Hej Fru! Jag är på Naturhistoriska och lär mej saker=)
Så nu kommer jag att vara ännu smartare... Bra va!?

Fatima:

Helt fantastiskt du kommer att bli nya Wikipedia, lägg ner sidan och
hänvisa till ditt nr i stället.


Malin:

Ska nog skaffa en T-shirt!

Fatima:

Det tycker jag skulle bli perfekt den kan du ha när du går ut på krogen och vill ha ragg,
kommer gå hem hos boysen=)


Malin:

Mm för en smart tjej är ju precis vad alla vill ha fem i tre...

Fatima:

Precis och framförallt så är det ju bara smarta tjejer som
hänger vid Mc Donalds 5 i 5;)

(vet att detta är en pik mot mej personligen... men va fan)// inflik ej i sms


Malin:

Ja menar de! Dom studerar beteénde vetenskap hos dom primitiva djuren=)

Fatima:

OM dom gör!

Malin:

=)



Hmm vet inte vad vi fick ut av denna förutom att hag kommer att vara mer allmänbildad än innan.
Ödmjukhet är hett har jag hört=)

Sov gott flickor!

Kommentarer
Postat av: Pauli

hahahaha OM det är;) ni e ju för underbara.. hahahahahaha

2009-08-02 @ 11:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0