Hej tjejer!

Körde en Fatima igår. Fick dödsont i magen och kräktes. Andra gången jag spydde kom det även blod =S Ringde taxi ssom skulle köra in mig till akuten men då hade det hänt en allvarlig bilolycka vid abrahamsberg så taxin hade fastnat i kön. Trodde verkligen att jag skulle dö ett tag. Höll på att svimma av smärtan och bara grät och försökte hitta en ställning som kunde lindra smärtan. Men icke. Tillslut kom taxin och välmi bilen började smärtan avta. Fick komma in direkt på akuten och där tog dom urin- och blodprov på mig. Fick vänta 1,5-2 timmar innan läkaren kom. Hann ta en tupplur innan dess. Var heeeelt slut. Läkaren hade inte kunnat se något fel på proverna men antagligen fick jag ett gallstensanfall.

Det var den värsta smärtan ag nånsin varit med om. Värre än värkarna med Tuva. Fy fan säger jag bara.

Så där var min gårdag. Hoppas att eran dag var bättre!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Babe

Nej men sötnos då!! Fy, ni får inte vara sjuka mer! Ingen ska vara sjuk! Hoppas verkligen att du mår bättre! Pussar till fina Elin!

2009-08-14 @ 13:11:32
Postat av: Anonym

Babe! fan va tråkigt att höra=( jag hoppas verkligen att du mår bättre nu.. gallsten är inte att leka med! puss puss puss på finaste elin

2009-08-14 @ 17:42:05
Postat av: Anonym

puss på Elin

2009-08-14 @ 18:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0