Biokväll.






Jag vart så full i skratt igår när jag skulle på bio med jobbet...
 vi så Linje 123 kapad mycke bra film med Denzel Washington och John Travolta, men nu så va de ju inte det jag skulle berätta om!

När vi anländer till bion  (självklart redan här lite sena) så säger Jakob på mitt jobb:

- Jag tror att din kompis är här!?
-Jaha säger jag och ser förvånad ut, vem då?
-Öhhh... jaaa hon den där mörka, jag har ju bara sett henne på bild men jag
tror att det är hon!
-Paula menar du?(
fatta de eftersom paula är lite bränd)
-Ahh just de=)

Sen när jag springer upp för trappen för att köpa popcorn vem träffar jag inte då?
Jo om inte Paula=9 gissa om ja vart glad!


Kommentarer
Postat av: Pauli

Hihi, puss på dig love

2009-08-17 @ 11:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0